BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 11, 2009


Nie yang xsenonoh nie..Samad namanyer..Ade ker tengah basuh pinggan boleh kencing..Da laa kat org ramai..Yang aku hairan hai boleh lagi senyum..Langsung tak rase malu..Nie laa kawan2 aku..SUme giler2..Hahaha..Matt..Sory yer aku letak gmbar nie..Hahahaha..Padam muker mung..Sape suruh wat gitu..Kang dok pasal2 aku wat masuk dalang tenet..Hahaha..Ramai r org carik mung kekg..Hahaha....


Huh...Nie gambar ase tengah rehat basuh pinggan..Nak ambik buah kelapa(nyior) nak minum sbb dahaga sgt..Air sirap ader,tp tgop buah kelapa nampak mcm best jer..Hentam jer laa..Tp mase nak ambik buah kelape tuh sempat lg hikaru pose mcm lanun..Hehehe..Air manis giler,xpayah letak air gula isi pulak lembut macam sutera..Hahaha..Memang best r..Sape2 nak try,datang laa kat uma..Nie alamatnyer.. 5672,Taman perkuburan jepun..Hahaha...


Pada hari sabtu (5.12.09), uma hikaru wat kenduri skit sebab abg hikaru kawin.. Secare kecik2 jer..Boleh tahan org dtg makan..Mungkin org malas nak masak nasik kot kat uma dye orang, sebb tu dtg kenduri jer.. Hahaha..Jahat2..Jadi berdasarkan Pix kat atas tu,Hikaru n the geng ditugaskan basuh pinggan n cawan..Per r..Pandai makan,basuh laa sendiri..Hahaha..Ape laa punyer nasib..Basuh jer la..Tp happening aw..Adat kampung best giler..Hikaru asyik relax jer..Letih r..Hehehe..KEsian kat 2org tuh..Susa2 basuh pinggan..Tp xper..Bg upah rokok utk kuatkan tenaga..Hahaha...Kepada samad n the mabuk,Terima kasih diatas kesudian anda membantu hikaru menjalankan tugas basuh pinggan..Thanks..U r the best frenzz..


Salam..Name amber Ossasuke_hikaru46.. Tinggal di Kuala Terengganu..Umur da tua da..Uhukk..Uhukk..(Batuk orang tua)..Hehehe...Amber simple plan jer..Dok pandai maner r nok gayer2 nie..Baju n seluar cap ayam jerkk..Xkisah..Guaner2 pun amber bangga jadi anok tganu...