BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 6, 2010


Ari nie da masuk 6.6.2010..
Arinie r ari paling aku sedih..Hukhukhuk...
Aku betul2 sunyi ari nie..
Adop orang nok care sal aku..
Asal erkk..??
Sumer da xlayan aku...
Knaper nie..?? Aper salahku..??

Kelmarin aku masuk wad..
Sbb lebam kat tulang pinggul..
Muler2 2 jer orang ambik tau sal aku..
Tapi ari nie..???
Sorang pun xder...
Aku yg sakit nie perlukan perhatian yg lebih...
Perlukan sokongan..
Nie x,aku bersendirian..
Aku keseorangan...
Knaper jadi mcm tuh..??

My gerl ader kat kedah..
Pergi umah kawan dyer..
Aku xmarah pun.. Just xsedap hati jer dyer g saner..
Mayber xder paper kot..
Tapi ari nie kan..
Knaper dyer jadi mcm tuh...??
Langsung xpedulikan aku....
Bukan xpedulikan teruss..
Just kurang bersamer utk ari nie..
Nak g jalan tuh, pergila..
Tapi jgn orang disini dilupai..
Sdgkan aku perlukan seseorang dicc aku..
Aku yg sakit nie mmg laa sensitif..
Sbb da sakit mesti laa kene ader orang jager..
Tapi sakit aku, sorang haram pun xpduli...
Mcm mane r aku xkecik hati...
Da r aku sunyi..
Dari pagi sampai ker mase nak tidor..
Asek bareng...Bareng..Bareng...
Nak kuar jauh sekali...

Aku xsalahkan si dia...
Tapi jgn laa mengabaikan orang disini..
Nak pergi maner2, pergilaa..
Tapi nie da mcm xambik kisah langsung...
Sepatutnyer aku yg sakit nie..
Mesti laa disisi aku...
Walaupun berada di jarak yg jauh..
Dari dulu sampai skrg...
Aku selalu mcm nie...
Xblh nak bermanjer2, n mgadu maslah aper2..
Nie aku sakit pun dokleh nok ngadu maner..
Sorang2 jer laaa...
Mmg manusia xsempurna..
Tapi xkan hal kecik pun xblh nak ubah...
Kan kiter sayang seseorang tuh..
Law da sayang..Jager laa baik2..
Jangan tinggalkan walaupun sesaat..
Tetap bersama...
Nie aku sakit giler skrg...
Tahan sakit sampai menangis...
Xper laa...Law orang xnak ambik tahu pasal aku pun...
Nak buat mcm maner...Kiter cakap mcm tuh..
DYer cakap mcm tuh...Aku xnak lawan r..
Aku n dia da buat yg terbaik..
Mgkin banyak lagi yg perlu diubah...

Tapi skrg nie..?????
Dengan saper aku ingin mengadu..??
Hanya tuhan mjadi tempatku mgadu skrg...
Aku xhenti2 berdoa..
Supayer tabahkan hati aku yg lemah nie...
Aku da penat...
Nie aku nak tunggu msj dari dyer...
Da kul 12.48 a.m da...
ERmm..Susahnyer nak manjer2...
Aku sunyi tanpa dyer...
Sbb tuh aku rela menunggu...