BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

Siapakah diri aku yang sebenarnya...???
Siapakah MOHD MUZAKKIR BIN MANSOR..???
SIAPA AKU..???
Kenapa aku selalu macam nie!!!!
)-:
Disebalik senyuman, terdapat sesuatu kesedihan yg mana orang lain xakan tahu...~~


Sayu rasa hati ini apabila sekali lagi..
Aku diuji perkara yang sama..
Ya allah.. Apakah semua ini..??
Kenapa perkara ini selalu terjadi pada diriku yg begitu kerdil disisi mU..?
Kenapa dugaan selalu singgah di dalam hidup akU..?
Kenapa aku selalu menderita..??
Kenapa aku selalu bersedih..??
Apakah aku seorang insan yang malang..??
Selalu ditimpa musibah..
Walaupun aku bersabar dan tabahkan hati aku..
Perasaan Sedih xakan mudah di tanggalkan..
Sekarang aku berada di tempat aku praktikal..
Perasaan aku menangis sekarang xsiapa yang tahu..

Memang aku ader kerja yang hendak dibuat..
Tapi apakan daya aku terlalu hampa dan sedih...
Aku langsung xbuat kerja..
Bukan xnak buat, tapi da xterdaya..
Xtau r..
Main dengan perasaan yg serabUt..
ArghhH!! Tension sangat2..

Aku malas laa nak gtawu masalah aper..
Cumer nie jer laa yang aku nak luahkan..
igt nok luohkan dalam facebOok..
tapi xley uKak..
Tu r aku luahkan dalam blog nie..
Memang malas jugak nak buker..
Tapi aku kene luahkan jugak...
Da tak tertanggung diri aku..

Kenapa laa ia terjadi..???
Aku da lamer luperkan hal tuh..
Tapi tibe2 muncul balik..
XsanggUp aku nok tengOp..
Sumpah demi allah aku tak sanggup...
Dok sangka r, igt dengan kita jer mcm tUh..
Arghhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tension!!!!!!!!!!!!!

Apa yang harus aku lakukan..??
Dengan diri aku hanya kekurangan nie..
Xdapat apa yang aku harus buat..
Selain bersabar dan tenangkan hati...
Tapi hati mmg sedih!!!!!!!!!!!

SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!




MAAF.......! AKU MEMANG ADOK MOOD!
AKU TENSION SEKARANG..
SEDEY! )-:

DONT CRY PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLEASE SToP CRYING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!