BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 3, 2010





Hukhukhukhuk..Nie kasut futsa yang aku..
Selalu gune..Gmbar nie mase..
Kasut nie baru jer dibeli..
Nike CTR10.. Harga dalam rm270..
Tapi da lamer aku pakai..
Kasut nie mcm da xberaper ok laa..
Tapak pun da mule licin..
Nak main pun xberaper best daa..
Selalu jatuh...
Satu agi..Mase mule2 dulu..
Law karU rembat..
Bola mesti pergghhh.....
Tapi sekrang cam xder power laa..
Nak kate rembat xkene posisi..
Xmungkin..Sbb da fokUs betol2 daa..
Uwaaaa...Mcm maner nie...
aKu sayam kaSut nie...
Sbb dengan kasut nie r..
Komitmen dalam futsal aku berubah..
Semakin pandai laa kater oram..
Hehehee...Aper haru aku buat nie..
MMg susa nak cari kasut yang sesuai dengan aku..
Aku rase kasut nie jer yang paling sesuai setakat..
Aku main futsal...Mcm maner erkk..???
Gambar kat bawah nie..??
Nak tau bacer lagi...

Hehhe... SAmbung kat sini yer...
Nie kasut futsal edisi terbaru..
Nike mercurial vapOR..
Tengop kasut nie mcm ok jerkk..
Nampak cam bagus..
Tertarik..Tapi sesuai ker kalu aku pakai nie..??
Aduss...Tapi setakat nie..
Kasut futsal nie menjadi impian karu...
Harga xsilap RM250..
Xpun up skit lagi kot..
aDuhai...Biler laa nak ader duit nie..
Geram tengop kasut2 yang terbaru nie..
Da r aku ni giler bOla...
Nie baru kasut futsal..
Tak termasuk kasut bola padang lagi..
Uwaaaaaaaaaa....
Aku nak kasut futsal baru...!!!!!
Kasut da lamer da rosak daaaa.....
Nak arap duit elaun..
Mmg xmakan laa karU agaknyer...
Saper2 ader cadangan ley r bagi..
Nak tunggu keje lambat lagi..
hUh...
hOpe nanti dapat gakk laa beli..
Kasut futsal baru...
amIinnnn....