BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 12, 2010


Haaa! Nie pulok spaghetti (betul dok ejaan tuh)..??
Hehehe.. Lantak r...
nie r makanan yang paling best yg xpernah aku makan..
Mula2 aku igt xsedap..
Sbb tengop spaghetti tuh mcm keras jer..
Mmg xder selere mase tuh..
Tapi aku buat2 suker laa..
Xmau bagi ati awek aku terluka laa katerkan..
Sbb tengop dyer masak bukan main lagi..
Bersemangat...
Lepas tuh my fiance pun masok kuah sardin..
Untuk dijadikan lauk spaghetti...
Perghh!! Bau sardin menusuk di kalbu kU..
Aku pun curi2 rase...
Ambik sudu then hirup..
Hanya allah yang tau mcm maner rase kesedapan yg aku rase..
Lepas satu kali, satu kali aku ambik kuoh sardin tuh..
Hehehe.. DA laa tengah panas mase tuh..
Lepas tuh pun aku tahan...
Sbb kekg kan nok makan dengan spaghetti tuh...
Jadi terpakse laa aku tahan setahannyer...
Lamer tuh pun dyer rebus laa spaghetti yg aku tengop tadi tuh keras..
Tibe2 jadi lembut..
Hahaha.. Maklum laa..
Aku dok penoh tengop orang masok spaghetti nie..
Sumer aku rase cam pelik kan..
Hahaha.. Kelakar2...
Tunggu punyer tunggu..
Masak laa segala persiapan tuh..
Aku hidangkan tikar getah..
Air sunquick yg berais batu..
Lepas hidang sumer makanan2 tuh..
Aku jadi takut.. Takut nok makan..

Yer laa.. Aku mane penah makan spaghetti nie..
Aku takut termuntah jer..
kekg kan ati awek aku sedih pulak kan..
Tengop spaghetti tuh masih lagi mcm keras..
Argghhh! takOt..!!
Lepas tuh tunang aku nie pun ambik kuah sardin tuh..
Letak spaghetti yg da diletakkan di atas pinggan aku..
Aku pun beranikan diri untuk masuk kan kedalam mulut aku..
Perggghh!!!! SEDAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pah ceroh aku makan... Namboh 3kali..
Tunang aku tersenyum jer..
Memanjang tersenyum..
Doh main tengop aku makan dengan berselera...
Hahahha..
Buncit perut aku mase tuh..
adOoii yaaa...
Aku rindukan dengan masakan dyer..
SUmpah demi allah..
Aku rindukan makanan yg dyer buat..
Sedap sangat2..


Yearggghh! Sedap.. Sedap..
Aper pendapat korang..??
Tengop pUn da terseliur..
Yummy! yUmmy!
Ini laa caramel yg dibUat Oleh..
Insan istimewa akU (yUyU)..
Memang sedap caramel nie..
Bayangkan caramel nie kiter orang blh habiskan dalam mase yg samer..
Sedap giler tuh..
Aku da ketagih giler2 kat caramel dyer..
Geram aku biler tengop gambar nie...
Rase nok sruh dyer buat..
Tapi aper kan dayer.. Dyer ader kat KL..
arghh! yUnk.. Biey nOk caramel..!! nOk.. nOk..!!
Aku pun xtau r dyer nie pandai dlm masakan..
Sedap jugak air tangan tunang aku nie..
Da blh sgt2 jadi bini aku nanti.. Hehehe...
Walaupun caramel nie simple..
Tapi ia tetap menjadi pilihan perut aku yg tengah lapar nie..
hehehe..
aKu pun heram jugak..
Lepas aku mkn caramel dyer nie..
Aku rase mcm ketagih sgt2 mcm ketagih rokok..
Kalau laa mcm nie...
Memang aku nok sruh sokmo dyer buat caramel...

Tapi kan, semalam 12.10.10..
Aku ader sruh dyer buat kek pisang, kek biasa dan banyak lagi..
Eyyy.. Dok sabor ase nok mkn kek yg diyer buat..
Da laa aku suker kek... Suker! suker!
yUnk.. Biey nok caramel..!!!
nOk!!!!!!!!


9.10.2010..
Adalah hari yang paling bermakna..
Dimana cincin pertama disarungkan..
Oleh kedua2 jari aku dan dia..
Cincin nie amat bermakna buat aku..
Aku pun dok sangka dyer akan beli cincin..
Untuk hubungan aku dan dia..
Sememangyer aku da niat nak beli cincin untuk dyer..
Tapi apekan dayer aku..
Dyer yg beli dulu..
Tapi xper..
Yg cincin dyer nanti aku pasti akan beli jugak..
Tunggu laa ader duit nanti..
Terima kasih sayang di atas cincin yg xternilai nie..
Biey hargai sgt2...
Biey dok pernah lengkang pakai cincin nie..
Selalu di jari biey.. Rase dok lengkap kalu dok pakai..

Xper laa sayang... Kiter tunggu tahun depan k..
Biey nak kumpul duit banyak2..
Kiter kan nak bertunang.. HikHikHik..
Tu yg sayam nak kan..
Samer laa dengan biey...
Biey akan usahakan demi sayang..
Nie pun da mcm permulaan pertunangan kiter..
Tapi nie xbersaksikan saper2..
Cumer diary yUnk yg menjadi saksi kiter..
hahaha.. happy nyer biey...
Tunggu k sayang...
Kiter pasti akan bertunang..
Dan nOorahayU erma bt ramLy..
pasti akan jadi Milik Mohd Muzakkir Bin Mansor...
I LOVE U AYU...
I MISS SO MUCH..


Hehehe... Nie diantara koleksi aku Dan dia..
Gambar nie di ambil di atas diary kesayangan awek aku..
Hahahaha.. Nanti aku citer kan pasal diary dyer tuh..
Cincin dan diary adelah satu..
Barangan paling berharga bagi aku..
Walaupun itu sumer barangan dyer..
Ntah laa..Xtau kenaper..
Biler tengop gambar nie kan..
Aku rase mcm kebahagiaan muler bertambah..
Dalam hidup aku..
Terima kasih di atas semuanyer sayangkU...