BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 12, 2010


Yearggghh! Sedap.. Sedap..
Aper pendapat korang..??
Tengop pUn da terseliur..
Yummy! yUmmy!
Ini laa caramel yg dibUat Oleh..
Insan istimewa akU (yUyU)..
Memang sedap caramel nie..
Bayangkan caramel nie kiter orang blh habiskan dalam mase yg samer..
Sedap giler tuh..
Aku da ketagih giler2 kat caramel dyer..
Geram aku biler tengop gambar nie...
Rase nok sruh dyer buat..
Tapi aper kan dayer.. Dyer ader kat KL..
arghh! yUnk.. Biey nOk caramel..!! nOk.. nOk..!!
Aku pun xtau r dyer nie pandai dlm masakan..
Sedap jugak air tangan tunang aku nie..
Da blh sgt2 jadi bini aku nanti.. Hehehe...
Walaupun caramel nie simple..
Tapi ia tetap menjadi pilihan perut aku yg tengah lapar nie..
hehehe..
aKu pun heram jugak..
Lepas aku mkn caramel dyer nie..
Aku rase mcm ketagih sgt2 mcm ketagih rokok..
Kalau laa mcm nie...
Memang aku nok sruh sokmo dyer buat caramel...

Tapi kan, semalam 12.10.10..
Aku ader sruh dyer buat kek pisang, kek biasa dan banyak lagi..
Eyyy.. Dok sabor ase nok mkn kek yg diyer buat..
Da laa aku suker kek... Suker! suker!
yUnk.. Biey nok caramel..!!!
nOk!!!!!!!!

0 comments: