BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Create your own banner at mybannermaker.com!
'Create

Tuesday, October 12, 2010


9.10.2010..
Adalah hari yang paling bermakna..
Dimana cincin pertama disarungkan..
Oleh kedua2 jari aku dan dia..
Cincin nie amat bermakna buat aku..
Aku pun dok sangka dyer akan beli cincin..
Untuk hubungan aku dan dia..
Sememangyer aku da niat nak beli cincin untuk dyer..
Tapi apekan dayer aku..
Dyer yg beli dulu..
Tapi xper..
Yg cincin dyer nanti aku pasti akan beli jugak..
Tunggu laa ader duit nanti..
Terima kasih sayang di atas cincin yg xternilai nie..
Biey hargai sgt2...
Biey dok pernah lengkang pakai cincin nie..
Selalu di jari biey.. Rase dok lengkap kalu dok pakai..

Xper laa sayang... Kiter tunggu tahun depan k..
Biey nak kumpul duit banyak2..
Kiter kan nak bertunang.. HikHikHik..
Tu yg sayam nak kan..
Samer laa dengan biey...
Biey akan usahakan demi sayang..
Nie pun da mcm permulaan pertunangan kiter..
Tapi nie xbersaksikan saper2..
Cumer diary yUnk yg menjadi saksi kiter..
hahaha.. happy nyer biey...
Tunggu k sayang...
Kiter pasti akan bertunang..
Dan nOorahayU erma bt ramLy..
pasti akan jadi Milik Mohd Muzakkir Bin Mansor...
I LOVE U AYU...
I MISS SO MUCH..


Hehehe... Nie diantara koleksi aku Dan dia..
Gambar nie di ambil di atas diary kesayangan awek aku..
Hahahaha.. Nanti aku citer kan pasal diary dyer tuh..
Cincin dan diary adelah satu..
Barangan paling berharga bagi aku..
Walaupun itu sumer barangan dyer..
Ntah laa..Xtau kenaper..
Biler tengop gambar nie kan..
Aku rase mcm kebahagiaan muler bertambah..
Dalam hidup aku..
Terima kasih di atas semuanyer sayangkU...

0 comments: