BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

Siapakah diri aku yang sebenarnya...???
Siapakah MOHD MUZAKKIR BIN MANSOR..???
SIAPA AKU..???
Kenapa aku selalu macam nie!!!!
)-:
Disebalik senyuman, terdapat sesuatu kesedihan yg mana orang lain xakan tahu...~~


Sayu rasa hati ini apabila sekali lagi..
Aku diuji perkara yang sama..
Ya allah.. Apakah semua ini..??
Kenapa perkara ini selalu terjadi pada diriku yg begitu kerdil disisi mU..?
Kenapa dugaan selalu singgah di dalam hidup akU..?
Kenapa aku selalu menderita..??
Kenapa aku selalu bersedih..??
Apakah aku seorang insan yang malang..??
Selalu ditimpa musibah..
Walaupun aku bersabar dan tabahkan hati aku..
Perasaan Sedih xakan mudah di tanggalkan..
Sekarang aku berada di tempat aku praktikal..
Perasaan aku menangis sekarang xsiapa yang tahu..

Memang aku ader kerja yang hendak dibuat..
Tapi apakan daya aku terlalu hampa dan sedih...
Aku langsung xbuat kerja..
Bukan xnak buat, tapi da xterdaya..
Xtau r..
Main dengan perasaan yg serabUt..
ArghhH!! Tension sangat2..

Aku malas laa nak gtawu masalah aper..
Cumer nie jer laa yang aku nak luahkan..
igt nok luohkan dalam facebOok..
tapi xley uKak..
Tu r aku luahkan dalam blog nie..
Memang malas jugak nak buker..
Tapi aku kene luahkan jugak...
Da tak tertanggung diri aku..

Kenapa laa ia terjadi..???
Aku da lamer luperkan hal tuh..
Tapi tibe2 muncul balik..
XsanggUp aku nok tengOp..
Sumpah demi allah aku tak sanggup...
Dok sangka r, igt dengan kita jer mcm tUh..
Arghhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tension!!!!!!!!!!!!!

Apa yang harus aku lakukan..??
Dengan diri aku hanya kekurangan nie..
Xdapat apa yang aku harus buat..
Selain bersabar dan tenangkan hati...
Tapi hati mmg sedih!!!!!!!!!!!

SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!
SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!SEDEY!!!




MAAF.......! AKU MEMANG ADOK MOOD!
AKU TENSION SEKARANG..
SEDEY! )-:

DONT CRY PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLEASE SToP CRYING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saturday, December 4, 2010

Gambar2 di bawah nie adalah harapan dan impian..
Yang karu inginkan tetapi masih lagi xtercapai..
Walau sume nie dari dulu lagi karu impikan.
Tapi sampai sekarang karu masih xdapat apa2..
Karu masih lagi menyimpan impian dan harapan ini..
Walaupun sudah sekian lama karu nantikan..



Barisan pemain Malaysia

Karu dari kecik lagi ingin menjadi seorang pemain bola sepak yang terkenal..
Karu ingin menjadi seperti arwah ayah karu..
Dyer seorang pemain bola sepak yang hebat..
Disebabkan karu mempunyai darah pemain bola..
Karu berkeinginan menjadi pemain bola yang mewakili Malaysia..
Berjuang dalam bola sepak..
Mengembalikan saat2 Malaysia gah di antarabangsa..

Nie adalah barisan2 pemain Terengganu..
Sebelum ingin menjadi pemain Malaysia..
Karu ingin berjuang dalam bola sepak Terengganu..
Karu ingin menyanjung negeri yang selama ini karu tinggal...
Dalam arena bola sepakk..
Karu dari kecik lagi berangan2 supaya dapat menjadi pemain bola sepak yang terkenal..
Namun, hingga ke akhir ini karu masih lagi tidak berjaya...
Karu da lakukan yang terbaik namun tiada rezeki..
Setiap kali karu nak tidor, karu akan berangan bahawa karu telah..
Menjadi pemain bola sepak yang berjaya..
Namun sekarang, karu sekali lagi kene tangguhkan impian karu ini...


Fon sony ericcson W905i

Telefon nie karu selalu tengop dalam internet..
Lepaskan rindu nak pakai fon macam nie..
Dulu karu pakai sony W910i..
Tapi hilang sebab mase tuh karu jatuh motosikal..
Pastu fon ada orang kebas..
Alangkah sedihnyer karu...
Tu laa satu2nyer fon yg berharga buat karu..
Fon mahal pertama yang karu beli..
Tapi berhasrat nak pakai yang nie..
Tapi terpakse berkubur..
Sebab tiada wang yang mencukupi untuk membelinya...
Sekali lagi hampa...

Camera Nikon

Kamera nie menjadi kegilaan aku buat masa sekarang..
Bukan ingin bergaya..
Tetapi kerana minat..
Aku suker sangat biler dapat pinjam dengan kawan aku..
Tu pun snap 2 3 keping jer..
Kurang2ye lepas gak rinduu..
Harga kamera nie RM 2000..
Maner aku nak cari duit..
Hutang kawan aku belom bayar lagi..
Maybe sebab hutang tuh segala apa aku nak terbantut..

Kasut Onitsuka Tiger..

Kasut nie dah lame aku mengidam nak beli..
Sebab cantik dan bergaya..
Aku selalu memakainya tetapi di alam maya..
Aku selalu kaya dalam alam maya..
Tapi di alam nyata,aku terlalu ????
Malas aku nak bgtahu.. Sebab aku tengah sedey sekarang nie..
Aku pergi praktikal n belajar pun pakai kasut yang da buruk..
Buruk sangat2.. Warna pun da turun..
Aku kadang2 malu jugak..
Tengop orang lain sumer pakai kasut cantik2..
Tapi aku sorang jer yang bermasalah..
Aku selalu memendam perasaan sedey nie..
Aku malu nak bgtahu kat orang..
Nasib baik ada blog..
Law korang nak tengop kasut buruk aku tuh..
Korang blh tengop dalam facebook aku..
Pic kat praktikal..
Tengop laa..
Pakai baju, seluar yang da turun warna kasut pulak macam tuh..
Sedey laa..
Biler aku nak bergaya..??
Sampai biler aku nak macam tuh..??
Aku sering ditertawakan.. :-(

Kasut CTR90..

Hai kasut kesayangan ku..
;-(
Sudah lama aku memakai dirimu oh ctr90..
Sehingga kasut itu da semakin haus..
Aku teringat saat2 aku beli kau ctr90..
Alangkah gembiranya aku dapat membeli dirimu..
Adok perkara yang membahagiakan diriku selain perkara bOLa..
Aku masih ingat lagi saat mula2 aku memakaimu..
Alangkah dunia bola ini berada di dalam genggamanku..
Permainan aku mula berubah menjadi semakin hebat..
Tapi itu dulu ctr90..
Sekarang kau da haus..
Da xmacam dulu lagi..
Aku sering rebah di atas gelanggang futsal..
Aku malu.. Aku malu..
Walau apa2 pun, aku tetap sayang kau ctr90..
Kau r barang yang aku paling sayang...
Aku xakan pakai kasut lain kecuali CTR90..
Walau carik mana sekali pun..
Aku tetap akan bawak kau bersama..
Kau laa harta yang paling tinggi nilainya..
Terima kasih ctr90 sebab masih bersama aku dari mula2 aku beli sampai laa sekarang..


Luahan hati yang sedang bersedih,
OsSasUkE_46.....


Salam sayam.. Yunk.. Maafkan biey dengan apa yang dah berlaku..
Segala apa yang kita rancang xmenjadi.
Biey tahu yang sedey dan susah nak terima kenyataan tuh.
Tapi ingat lah yunk bahawa bukan itu yang biey pinta..
Tuhan yang menentukan hidup kita..
Biey harap yunk redha dengan apa yang berlaku...
Dengan tuh gok, yunk tetibe babmOOd..
Sedangkan kita baru saja berseronok dengan bermesej..
Biey ingat kita dapat bergembira..
Tapi alangkah sayunyer hati biey biler jadi gitu..
Biey tahu tadi yunk saje2 buat appy kan..
Sebab yunk amboh wat biey jadi kohor badmood..
Biey perasan semua tuh..
Biey da lame kenal yunk...
Biey mitok maaf yunk.. Biey da tak tahu nak buat apa..
Yunk.. Maafkan biey sebab xdapat nak lakukan yang terbaik..
Tapi ingat laa sayam..
Biey akan cube jugak buat apa yang sepatutnya biey buat..
Biey tahu *** akan kata yang bukan2 kat biey..
Biey sedey.. Biey da xtahu nak buat apa..
Biey nok tefon yunk, yunk tengah tidor..
Biey dok nOk luoh kat saper yunk..
Biey tengoh sedey sangat2 sekarang nie...
Kan best law yunk bersama biey sekarang nie...
Tapi xapa lah yunk..
Biar lah orang nak kater apa pun..
Biey redha dengan apa yang tuhan bagi..
Biey tahu biey nie hidup bersederhana..
Hidup yang selalu didampingi masalah...
Yunk...
Sudah terlalu banyak impian dan harapan biey berkecai...
Tapi biey xakan bagi harapan yang penting nie akan berkecai jugak..
Biey akan pertahankan walau apa cara sekali pun...
Biarlah cita2 biey tinggalkan..
Tiada perkara dan barang yang penting kecuali yUnk..
Yunk r segala2nya buat biey..
Biey dok kire r saper2 bacer blog biey nie..
Nok kate biey nie denir ker, ngade ker, mcm budok2 ker, jiwang ker..
Biey dok layan.. Sebab kiter sumer manusia yang sama..
Ada hati dan perasaan...
Biey semadikan luahan hati biey nie didalam blog..
SUpaya ia menjadi satu kenangan satu hari nanti..
Yunk..
Biey betul2 cintakan yunk..
Biey betul2 perlukan yunk...
Yunk..
Maafkan biey..
Biey akan usahakan dengan bersungguh2..

Luahan hati 46,
OsSaSuKe....