BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 31, 2010


Hai kawan2.. Hehehhe.. Jangan terkejut yepp..
Yer laa.. LAmer xupdate tibe2 masuk gambar nie kan..
hehehehhe... Nak dijadikan cerita..
Gambar nie di ambik d perhentian kuantan..
Nama tempat karu xingat laa.. Luper..
hehehe.. MAap yer..

Gambar nie di ambil semasa kami berhenti menunggu kawan..
Bakal tunan aku.. (joe dengan shieda)..
Mase nie kami on the way nOk g ker jOhor..
Maklum laa.. Bakal tunam aQue nak berkonvo...
Kiter orang pergi ramai2 x.. 3 buah kereta..
Memang best giler2..
Mase kiter orang tunggu...
Sempat laa awok2 kami berkedarOs...
Nak tau kami kedarOs aper..??
TengOp kat bawah nie... Special....

Haaaaaa.... Nie r antara makanan2 yang kami masuk kan ke dalam perut..
Hehehehe... Korang nak tau x saper yang buat sumer nie..??
Makanan nie dibuat oleh bakal tunam aku..!!!!!!!!
Hahahaha.. Terima kasih sayam kerana sudi menyediakan makanan yang sgt2 sedap nie..
Sedap xterhingga...
Diantara makanan yang ada ialah :-

1. Spagetthi (kuah sardin)..
2. Caramel seakan2 sekaya... HAhaha...
3. Mee gorem kegemaran aku..
4. Air tea sUsu..

Perghhhh!! Sume sedap2... Aku berapa kali tambah makan spagetthi..
Memang sedap siot... Hahaha... Jadi jin kejap aku ari tuh..
Hahahaha... Pandainyer bakal tunam aku masOk..
Nie kohor sayam nie.. Hehehe.. untung aku.. Hahaha...

Lepas kiter orang sudoh kedarOs..
Ketibaan Joe dengan Shieda disambut dengan ceria..
Tapi kesian spagetthi da abis sebab aku.. Hahahahaha...



Haaa... yang baju merah tuh mak mertua aku...
Sebelah tUh baru shieda kawan bakal tunam aquee..
Mase nie xtahu r aper yang dibualnyer..
nok kater makan, makanan da abiss di baham oleh aku..
hehehe... jOe..?? ader.. Joe ade dengan aku..
Dup sembang... dOk cayer ker..??? ok tengOp bawah..

Haaaaa... Nie gambar curi.. Gambar nie disnap oleh awek aku...
Mase nie aku dengan joe baru jer jumper..
Tapi sembang mcm kenal lamer doh... Hahahaha..
Mase nie aku dok tahu aper yang diceritekan oleh joe..
Aku cume mengiya2kan jer.. Hahahahaha..
Gurau jer.. Mase nie joe tengoh cerite pasal kedudukan kat tempat dyer keje...
Tapi nasib baik joe nie blh wat cakap...
Sembang2.. terima kasih joe sebab sudi layang aku.. hehehehe...

bersambung.....
(rehat jap)...