BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Create your own banner at mybannermaker.com!
'Create

Tuesday, January 19, 2010

Ermm..Lepas main futsal tadi..
Gua ajak laa si Zul..
Yang gambar kat header tuh...
Sebab haus 'n' lapar giler owh..
Gua N zul pun g r round2 kat bandar...
Then, gua ambik keputusan..
Nak berhenti minum ..
Kat kedai Kegemaran Gua..
Iaitu di Kedai MaMud..
Hahahahaha..
Gua Tempah laa Nasi lemak air bandung laici satu..
Suda2 mamam n smoking2..
Gua terus blah dgn Zul..
On the way balik tuh..
Polis buat road BlocK..
Kat Jambatan Pulau Duyong..
Gua dengan selamba..
Memberhentikan Kereta Gua..
Ditengah2 Jalan..
N tukar DriVer..
Si ZuL yang bawak pulakk...
Gua bukan xder lesen..
Tapi lesen da mati daa..
Hehehe..Xsambung2 lagi... (MALASHH)..
Nasib baik laa polis tuh xtahan..
Mungkin dyer tgop..
Muker gua orang2 yg baik n hensem kot..
Hahahaha...
Selamat2...

0 comments: