BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 14, 2010


Helloo~ hUp.. hUp..
Gambar pun da nak serabut kan..
Sebenarnyer dalam kepaler otak aku nie lagi laa serabut..
Da macam2 bermain dalam fikiran aku nie..
Da berapa malam aku dok tidor...
Hanya memikirkan masalah aku yg dok selesai2 lagi nie..
Aku da tak tau nok mengadu dengan saper lagi..
Haiiii... (mengeluh).. Hehehe...

Memang hidup nie dok lengkap kalau adok dugaan..
Tapi setiap dugaan tuh mempunyai duri2..
Yang menyakitkan...
Semangat, pengorbanan, kekentalan, dan aper2 lagi..
Perlu ader dalam diri aku nie..
Kalau aku mudah mengalah...
Macam maner aku nak idop dengan aman dan bahagia..

Setakat nie walau seberat mana pun halangan..
Aku tetap teruskan perjalanan hidup aku macam biase..
Memang susa nak bagi orang rase..
Kecuali seseorang tuh alami dengan sendiri..
Baru dyer tahu mcm maner beratnyer dugaan..

Dengan kekuatan yang aku ada..
Akan aku gunekan dengan sebaik yang mungkin..
Aku xakan jatuh tersungkur mengalah..
Sekiranye aku jatuh..
Aku akan Lekas aku bangun dengan semangat..
Tanpa mempedulikan aper dugaan yang mendatang...

Bukan sekali aku alami sumer ini..
Da macam2 yg aku hadapi selame nie..
Dari dulu sampai sekarang...
Keadaan masih lagi samer..
Same dan samer..
Aku pun terpikir jugak..
Kenapa sumer ini terjadi pada aku..??
Adakah aku sedang di uji..??
Tapi xakan sampai sekarang..??

Aku tau bukan senang nak jadi senang...
Erm.. Aku da tak tau laa aper nak dibuat..
Aku harus laah bersabar.. Bersabar.. Dan bersabar...

Mungkin ader hikmah disebalik nie...
Dengan kesabaran jugak..
Mungkin akan timbul satu keajaiban yg kiter sendiri tak tahu..

Kr.. Gua cHow kit rOaD lu..
Wa nak rehatkan wa punyer kepale mesin basuh gua nie..
Bye~~~~

Ossasuke_Hikaru lOve yUyU_gUemOo

0 comments: