BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 11, 2011




(NOORAHAYU ERMA BINTI RAMLI)
MY LOVE FOREVER..~~!!

dIa kIm salam kat kawan2 sUmer..
hEhehe.. sOry laa..
dyEr mEMang nOk sangat bErblOggIng nIe..
tapI karU bElOm ajar lagI laa..
TengOp laa.. Nanti jUmper dIa..
Baru bEst skIt nak ajaRkan..
Tapi bUkan itU yg karU nOk dijaDikan toPik nIe..
karU cUmer nOk kOngSIkan skIt apEr yg tErjadI sEBelOm..
Si dIa nIe masUk tidor..~~!!

11.3.2011..
AnniversarY bUlan UntUk akU dan sI dIa nOorahaYU erma bIntI ramLi..
sEbEnarnyEr anniversarY kamI 11.4.. tapI dIsEBabkan adEr seBUlan Jer lagi..
Ia mEMbUatkan kamI dOk sabOr2 nOk tUnggU saat2 tUh taW..
DaLam pErancangan 11.4 akU nak g kL..
Tapi xtaU r jaDi kEr x..
MitOk2 jaDi.. hEhEhE..~~!!

daLam kiter ORang tengah gayUt2kan..
kIter barU tErsEdar jam da mEnUnjUkkan pUkuL 12.15 am..
mUler menggelabah kiter orang..
MasIng2 meRUngut dan mEngeLuh.. Hahahahaha..
mEmang sUker masEr nIe..

p/s: kiter orang mEMang mCm nIe.. walaUpun ia sambUtan bUlanan..
Kiter orang tetap mEraIkannya.. hEhEhE.. aPatah lagi untUk tahUnan.. hEhHe..

pastU sI dIa pOwn Ucap laa kat akU..
PErghhh.. ayat caIr tUh..
da laa caKap stYle manjEr2...
mEmang caIr r.. mUahahahaha..
sEbenarnyer akU mEmang sUker gErl yg manjEr...
lIke hEr.. hEhEhE..
aGak panjang jUgak laa sI dIa Ucap..
tapI sUmer uCapan dyEr tUh mEmbUatkan akU haPPy..
sElalU pUji akU.. Hahahahaha..

pasTu nak taU kan.. sI dIa sEMpat lagi hantar MMS (belUm canggih) Hahaha..

V
V
V


Maaf la.. kabUr.. mUahahahha..
MaklUm laa fOn mahal nie..
hEhEhE.. gambar paRI2 pEgang lOve..
tErharu akU taU.. xsangkEr..
WalaUpun kIter orang kEtinggalan..
Tapi kIter orang teTap bahagIa..
XcUkUp untUk itU..
Kat Bawah tuh sI dIa adEr taIpkan mEsej..
malU jUgak nak gtawU taPi xpEr laa.. kOngsi2 pengalaman kan bEst..
Nak baCe..?? jap Erkkk..
v
v
v

Maaf.. Kabor lagI.. HAhahahahaha..
mEh sIni biar sayEr tErang kan..

Budak cOmey :-
Sayam samEw kamOo.. nIe chEnta hati
sayEr.. jagEr ia lEklOp taW..

11. march 2011
12.15 am..

hahahaha.. WalaUpun PEndek..
tapi ia bErmakna bagi Orang yg hangat bErcInta laa..
bEst jUgak kOngsi2 pENgalaman nIe kan..
Yang Baek kiTer ikut..
Yg xbaEk jangan iKut pulakk..~~!!

PerBualan Kiter orang hampIr 2 jam taDi..
Tiap2 hari mEmang maCam tUh..
bEst bErgayUt..
tapi tIme xbEst masEr due2 senyap xdEr mOdal..
hehehhe..

tUh jer laa yg karu sEmpat kOngsikan kat kOrang.
babaI..
jUmper esOk lakk yEr.. HehehHEhE...

Opsss.. lUper.. 11.3 jugak birthday my brO..
lupEr nak wIsh..
Happy bIrth day my brOoo.
.hOpe u sUcceSs..~!~!!

1 comments:

Nurul Zahidah Razali said...

wah wah wah ni budk lebh dr 18 thun nk bg komen "sy suke" :))