BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 28, 2011

kEnangan maNIS dI chEmErOng..


Hai.. Hai... hEhE.. dIsini karU nOk samBUng lagI mEngEnai kIsah2 lUcu dan mEnarIk yang tErjaDi dalam hUbungan kaMI..

Gambar kat atas tUh kITer Orang ambIk kat aIR tErjUn chEmErOng.. XtaU laa mCM maner bOleh samPai kat sanEr.. mUler2 pErGi kat TaSIk pUtEri.. tapI kat sitU xLeh manDI sEBab kOtOr.. xsEmEna2 kITer PLan naK g chEmErOng.. apEr lagI.. daLam bEbErapa Jam dan mInIt, kITer Orang pUn samPai laa kat sanEr... naSIb baEk laa sI PuYu nIE tau jaLan nOk g tah kE nUng.. WahhH!!! ayat ganUng tErUh.. hEhEHE...

Sapa jEr kat sanEr, kITer mCm ambIk maSe skIt laa nak bErEhat kan.. FUhhhh.. LEtEy gILer tUhh.. kHEkEHkEH.. hanyEr sI pUyu niE jer yang taHu.. kEHkEHkEH.. pastU kan, kITer Orang pOWn caRI laa tEmpat nak bErkELah.. bUnyI cEngkErIk yang kUat, kEadaan yang tEnang dan bUnyI aIr tErjUn yang sunggUh2 bEst bIler mandI nantI... aIr tErjUn..??? Oh pUyu..??? nak taU kEnaper..?? jOm kIter layang cIter niE.. kHEkhEKHe..

L : yUnk, kat tEmpat manDI niE..?? mCm xdOk pUn aIr tErjUn.. tapI bUnyI tuH kat maner eRkk..??

P : dOk aU gOk yuNk.. cEr kIter tRy naEk atas tUh dUlu..
L : Ok.. kIter naEk lU..

daLam 15mInIt kEmUdian..

P : bIEy.. kat nEr niE..?? jauH lagI kEr..??
L : sKIt jEr lagI.. kTIer trY naEk atas sKEt jEr lagI.. tUh.. cEr tENgOP oRang tUh, yE naEk pah katah.. mEsti ader aIr terjUn atah nUng.. kang taDI mase kIter On thE way kang kiter napOk aIr terjUn tUH.. PErasan dOK..??

P : yEr r.. yUNk pErasan.. tapI niE maEn jaUh ngat.. LEngUh dOh yUnk..

Dan dIsaat tUh jUgoK, ader laa satU PErIngkat tUH ader tEmpat aIR mengalIR.. tErsangat2 cOmel.. dEngan dIhIasi batU-batUan yang agak bEsar.. wOw... kEHkHE.. bacEr dULu..

P : bIey.. sIni doh eRh tEmpat Orang manDI nIE...

L : ????? biar bEtUl sayam.. dOK kat ning Orang manDI..

P : yEr r bIEy.. kat anEr g.. adOK dOh tEmpat manDI.. siNi r Orang ramai marI mandI ea..

L : ?????????????? yEr dOK..?? mCM doK cayEr jEr.. dOk paDang mari daRI jaUH..

P : dakpEr laa.. aLang2 saPa dOh niE.. jOm r kIter sIap2 manDI..

akU dEngan mUker yang pEnUh kEhaIranan tErUs mEnUkar bajU dannn tErUs tErjUn...

dEbUUUusshhhh..!!!

dEngan PErasaan sErba saLah dan Ingin KEtawe...

SEKALI TERJUN AIR TINGGI PARAS BUKU LALI DAA....
KAHKAHKAHKAHKAHKAH... KAHKAHKAHKAHKAHKAH,..

koRANG baYangkan, ari tiNggi paRas bUkU laLI sI pUyu bOleh kate yang Orang ramai marI sini manDI kat siNi laa... Hahahahahhaha.. kaLau ingat balIk, MCm nOk sUker sEhari.. Hahahahhahaha.. sakIt pErUt dUk gELak.. Khakahkah..

akU xtaU laa mCM maner laa si puyU tUh bOleh bagItahu mCM tUh.. Hahahhahaha..

tapI mase mUler2 tUh kIter ORang xlaYang laa.. sEbab akU pUn banggam nOk mampUs... kEnape laa akU g pErcayErkannyEr.. kEHkEHkHE.. nOk BErEnang pUn dOk mUat.. sEbab tEmpat mEmang kEcik sangat2.. mCM tEmpat OKU.. adOiii.. pUyu2.. MCm2 laa awak nIE.. kHEkHEkhe..

maSe kITer Orang manDI2 tUh, sEMpat jUgaklaa akU maKan MEe gOrEng (maKanan pertama yang dIyer masak untUk akU) sEdap sangat2.. mEmang tErsangat2 sEdap... sambIl2 maEn aIr.. sambIl2 maKan.. makan lagI kUih2 yang dyer bELi.. fUhhh~~! sEdapp..

pastu kITer oRang maEN aIr lagI.. nOk sElam mUker pUn xbolEy.. tapI aper nak bUat... pertama kaLI g sanEr.. kEHkhKEHkHE..

lEpas sIap2 manDI, kitEr Orang pUn bErsIap laa nak baLIk.. pergi tUkar bajU dalam bILIk pErsalInan... lEpas sIap2 sUmer..

adEr laa pEkErja kat sitU datang dan bErtanyer Kan..

L : aBang.. kEnapEr abang manDi kat sitU..??

akU : ????? bakPEr..??

L : Laa.. tEpi tUh kan adEr aIR tErjUn.. kat tUh laa bIase oRang khEmoh dan manDI..

akU dEngan pErasaan yang maLu dan cOver2 sKit gtawU..

" ooOoo.. yE kEr.. kITer orang xtaHU, sEbab niE pErtama kalI mari siNi"..

pastU pEkErjE tUh pUn mCm tahan2 sUker.. akU rEzak nOk mamPUs mase tuH..a doIii.. malU gIler.. dYe pUn satU.. kEnaper xbagItahU awal2.. gIler pUnyer OLANg.. hUkhukhuK..

sElEpas kEjadIan tUH, akU gtaU kat puYU niE.. pastU aper lagI.. KIter Orang cEpat2 PErgi kat lOkaSI bErkEnaan...

hanyEr kEtawe yang tErbahak yang mamPU kamI lakUkan..

haHahahahah!! HahaHhHAHAHah! HAhAHAHAH!!

manEr laa kITer oRang tahU kat sitU BEtul2 ader aIr terjUn dan tEmpat manDI yang sangat2 bEst... argghhH!! rUginyEr,, daa laa mandI kat tEmpat OKU.. hUkhuKhuk... Hahahhah!! puYU2.. nIE awaK pUnyer paSal laa.. kEHkEHkEHkE..

tapI sEbElOm tUh kitEr Orang sEmpat abIK2 gambar kat sanEr.. sORy laa kUalIti gambar xOk....

Gambar kat atas nIE sI puyU tUnjUk untUk KEr tEmpat manDI yang sEbEnar.. hUkhUkhuk... da lamEr bEtUl kEjaDian nIE.. tapI ia adalah kEnangan yang sangat manIS... sangat2 manIs.. hIkhIKhik..

pastU pEtang tUh KITer Orang pUn bErangkat laa pULang kE dungUN.. saMPai JEr kat sanEr, sI pUyu ajak dUk kat tEpI pantai.. aJak makan n sUrUh sayEr abIS kan mEe gOreng yang taDi tUh.. sEbElOm or sElEpas maKan Kiter Orang ader ambIk gambar.. tapI sOry, kUalIti gambar xchUmEl.. hEhEHE...


Haaa.. nIe laa gamBar tUh.. maSe tUh gUa maSih lagI bErambUt panjang n sI puyU pUlak maSe niE mCM BUdak2 sEkOLah kan.. hEhEHEHE.. Insyaallah hUbUngan kamI akan tErUs bErkEKalan.. insyaallah...

tUnggUkan kIsah2 sEtErUsnya yang baKal dIcErItEkan dI dalam blOg ini.. yEhhaaa~~

2 comments:

na said...

lawak2 cter ko..nsib aq tk kne swan jer bce cter ko ni....hahaha...ape2 pon..smge hbngan ko brkekaln dgn si dia...='=

citra sutera said...

Dear both yuyu ruru... sorry... akak admin www.facebook.com/PesonaAsli, akak tak dapat nak balas pm kamu di emel tt set shaklee tu.. that's y i'm here.. please add friend akk di www.facebook.com/citra.sutera ye? atau wasup 0162972050... hehehe... anyway... sweet la blog nih.... akak dok sengeh2 membaca.. heheheh